افزایش بی سابقه قیمت دامنه و هاست
2018-09-11

خریداری و راه اندازی سرور اختصاصی

شرکت آسا پردازش هوشمند راد در خصوص بهبود سرویس های هاستینگ خود ، اقدام به خرید سرور نموده ایم و کیفیت و امنیت و سرعت وب سایت های شما مشتریان عزیز بسیار بهبود یافته است .
در راستای حفظ کیفیت سرویس های خود اقدام به راه اندازی سرور جدید قدرتمندی بر روی دیتاسنترخارج از کشور (فنلاند ، آلمان ،فرانسه ) که کیفیت این دیتاسنتر قبلا با وجود گران قیمت تر بودن نسبت به سایر دیتاسنترهای ایرانی به اثبات رسیده است نمود.
این سرور دارای دو پردازنده ی قدرتمند اینتل می باشد که هر کدام از سی پی یو ها دارای 20 مگابایت کش (مجموعا 40 مگابایت) و 8 هسته 2.4GHz به همراه 8 هسته ی مجازی (مجموعاً 16 هسته واقعی + 16 هسته مجازی) هستند.
علاوه بر سی پی یو که از بروزترین تکنولوژی موجود استفاده شده است حافظه موقت (RAM) نیز از نوع DDR4 انتخاب گردیده است که یک تکنولوژی بروزتر و با سرعت بالاتر محسوب می گردد.
و نهایتا از نکات قابل ملاحظه در کانفیگ سخت افزاری این سرور جدید می توان به استفاده از هارد با ظرفیت بالا که جزء گرانقیمت ترین و بهترین مدل های داریو اس اس دی در بازار ایران می باشد.
بدیهی است با چنین وسواسی در انتخاب قطعات اصلی و سایر قطعات نیز از بهترین های ممکن گلچین شده اند که توضیح تمام جزئیات سخت افزار این سرور ضروری به نظر نمی رسد.
آسا راد امیدوار است همچون گذشته بتواند با حفظ کیفیت سرویس های خود خدمتگزار کاربران و مشتریان خوب خود باشد.
مهمترین استفاده ی سرور جدید کاهش فشار از روی سرورهای لینوکس موجود آسا راد به منظور افزایش کیفیت هاست های اشتراکی خواهد بود.
با این وجود که سرور جدید از لحاظ هزینه به قول معروف حسابی خرج روی دست آسا راد گذاشته است اما این امر قرار نیست هیچ فشاری به جیب کاربران عزیز وارد کند و خدمات آسا راد با همان قیمت های قبلی ارائه خواهد شد.
امیدواریم بتوانیم بیش از پیش رضایت مشتریان و همراهان عزیز و ارجمندمان را فراهم آوریم.


دیدگاه ها بسته شده است

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A