شرکت آسا راد مرجع تخصصی بهینه سازی سایت و وب سایت در کشور، با تجربه ی فراوان در امر بهینه سازی و سئو آماده ی ارائه ی خدمت به مشتریان گرامی می باشد.با توجه به افزایش مراجعه مردم به اینترنت حضور شما در رتبه های برتر در جستجوی گوگل غیرقابل انکار است. هزینه سئو در برابر هزینه ی تبلیغات برای فروش بسیار کمتر است و مزایا و سودآوری اش را فقط شرکت هایی که در صفحه اول گوگل قرار گرفته اند ،درک می کنند، آسا راد به شما کمک می کند تجارت خود را دگرگون سازید!!

سئو سایت

( بهینه سازی موتور های جستجو )
SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی وب سایت می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه اول گوگل به واسط کلمات کلیدی خاص و عبارت بهینه سازی وب سایت را حاصل می نماید.

اجرای بهینه سازی تضمینی


شما کلمه یا کلماتی را بعنوان کلمه اصلی و هدف نهائی خود برای نمایش در صفحه اول گوگل به آسا پردازش معرفی می نمائید، که واحد فروش پس از بررسی چگالی جستجوی کلمه و حجم فعالیت رقبای شما برای هر کلمه، تعرفه ای را به شرط نمایش در صفحه اول (10 مورد اول)به شما اعلام می نماید . با توجه به انجام این روش با الگوریتم منطقی گوگل، زمان حدودی اجرا 90 روز کاری خواهد بود و در انتهای کار نیز کلاس آموزشی جهت ارتقاء رتبه و حفظ موقعیت بصورت حضوری برگذار خواهد شد . در این روش درصورت عدم نمایش سایت در صفحه اول گوگل با کلمه اعلامی، هیچ مبلغی از شما کسر و یا مطالبه نخواهد شد و این مهم تنها بدلیل اعتماد کامل آسا پردازش به توانائی خود است .

لیست خدمات و فعالیت های جهت بهینه سازی وب سایت


[table id=2 /]

فرم درخواست سئو

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A